Týdeník REGION OPAVSKO už pošesté vytvořil mediální kampaň Perspektiva, která tentokrát nese název Jistá práce. Cílem je upozornit na skutečnost, že kdokoli se přihlásí na studium technických oborů a zvládne ho, má postaráno o slušné živobytí. Součástí mediální kampaně je i tradiční výstava, která bude po celý prosinec k vidění v obchodním centru Breda & Weinstein.
Účastníci projektu, na kterém REGION OPAVSKO spolupracuje s Okresní hospodářskou komorou, Vysokou školou báňskou – Technickou univerzitou Ostrava a Moravskoslezským krajem, jsou v rámci výstavy prezentováni na velkoplošných panelech.
Obsahem výstavy, která se nachází se na lávce v prvním poschodí obchodního centra, je prezentace regionálních škol, zaměstnavatelů a institucí, které se do projektu zapojily. S ohledem na fakt, že se vinou pandemie nekonají žádné akce, kde jsou mladí lidé a jejich rodiče seznamováni s možnostmi studia a kariéry na Opavsku, je tato výstava jedním z mála zdrojů informací k danému tématu. Od ledna nejméně po dva měsíce pak bude součástí každého vydání REGIONu OPAVSKO minimálně jedna strana s vybranou prezentací.